۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۲۲۶۴۵۳
معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی:

مسجد الاقصی نماد مقابله با رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت: مسجد الاقصی هویت نبرد و مبارزه کنونی ما با رژیم صهیونیستی است و کشورهای اسلامی و عربی باید برای آزادی قدس و فلسطین متحد شوند.
قدس

 

 به گزارش خبرگزاری رسا، زیاد النخاله، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی روز شنبه با تاکید بر لزوم تلاش برای احیای جایگاه واقعی مسجد الاقصی یادآور شد که در زمینه دفاع از مسجد الاقصی نباید کوتاهی کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ما رخدادهای منطقه و سوء استفاده رژیم اشغالگر قدس از تحولات منطقه را با توجه به سرگرم شدن کشورهای عربی به مسائل داخلی، با دقت دنبال می کنیم.

 

زیاد النخاله یادآورشد که دولت اشغالگر با سوء استفاده از شرایط منطقه همچنان به تجاوزات خود در سرزمین های اشغالی ادامه می دهد.

 

وی گفت: آزادی فلسطین و مسجد الاقصی آرمان اصلی ما می باشد و مسلمانان باید برای آزادسازی قدس و فلسطین از چنگال صهیونیست ها یکپارچه و متحد شوند.

 

این مقام بلندپایه جهاد اسلامی اظهار کرد که شهر قدس نماد اسلام است و ما باید با جان و مال و فرزندان مان از آن حراست و پاسداری کنیم.

 

وی از همگان خواست اختلافات خود را به طور کامل کنار گذاشته و برای آزادسازی مسجد الاقصی و قدس متحد شوند.

 

مسجد الاقصی طی چند روز گذشته شاهد افزایش تنش و یورش های بی امان شهرک نشینان صهیونیست بوده که بر اثر آن نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی با نمازگزاران به درگیری پرداختند.

 

رژیم صهیونیستی بر سر راه ورود فلسطینیان ساکن کرانه باختری و نوار غزه به مسجد الاقصی موانعی ایجاد کرده است و تنها با مجوز به آنها اجازه ورود به مسجد الاقصی را می دهد، ضمن اینکه چنین مجوزی نیز به ندرت در اختیار آنان قرار می گیرد./982/د102/ک

منبع: خبرگزاری تقریب

 

ارسال نظرات