۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۲۲۷۲۹۷
تشکیلات خودگردان:

ادامه اشغالگری رژیم صهیونیستی عامل حقیقی خشونت در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین اشغالگری رژیم صهیونستی و تحریکات آن را دلیل اصلی خشونت‌ها در فلسطین و منطقه اعلام کرد.
نبيل ابوردينه سخنگوي رسمي تشکيلات خودگردان فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نبیل ابوردینه سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی تحریکات مکرر رژیم صهیونیستی و ادامه اشغالگری این رژیم را دلیل اصلی خشونت در فلسطین و کل منطقه اعلام کرد.

 

ابوردینه در پاسخ به اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونستی که تشکیلات خودگردان را عامل آشوب‌های قدس معرفی کرده بود، گفت: ادامه اشغالگری و تلاش برای یهودی کردن قدس و تجاوزات به مقدسات مسلمانان و مسیحیان در کنار تحریکات دائمی علیه تشکیلات خودگردان جوی آماده انفجار را در کل فلسطین ایجاد کرده است.

 

ابوردینه در ادامه رژیم صهیونیستی را از ادامه سیاست خطرناک خود که باعث تنش و آشوب بیشتر خواهد شد، برحذر داشت و گفت که تشکیلات در مقابل این اقدامات ساکت نمی‌نشیند.

 

وی افزود که رژیم صهیونیستی به دنبال بهانه می‌گردد تا ادامه محاصره غزه و شهرک‌سازی را توجیه کند و به رسمیت شناختن فلسطین توسط چندین کشور (انگلیس، سوئد و ایرلند) این رژیم را بسیار عصبانی کرده است.

 

نتانیاهو، محمودعباس رییس تشکیلات خودگردان را عامل عملیات شهادت طلبانه روزگذشته در قدس اعلام کرد. در این عملیات یک صهیونیست کشته و 9 نفر دیگر زخمی شدند./994/د102/ک

ارسال نظرات