۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۲۷۵۵۱

کنفرانس "دین در زندگی روزمره" در اتریش برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ مرکز تحقیقات علوم اجتماعی و انسانی کرواسی اعلام کرد که کنفرانس "دین در زندگی روزمره" به منظور بررسی نقش دین در زندگی انسان امروز به مدت دو روز در هتل مریدین شهر وین، پایتخت اتریش برگزار می‎شود.
دين
 
به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز تحقیقات علوم اجتماعی و انسانی کرواسی اعلام کرد که کنفرانس "دین در زندگی روزمره" به منظور بررسی نقش دین در زندگی انسان امروز به مدت دو روز در هتل مریدین شهر وین، پایتخت اتریش برگزار می‎شود.
 
بحث و بررسی در مورد دین و تاثیر آن بر روی زندگی روزمره انسان ها و اهمیت روزافزون ادیان در جهان کنونی از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس عنوان شده است.
 
روش شناسی در تحقیقات دینی، معنویت، زیارت، مناسک دینی، دین و فرهنگ، دین و رسانه های گروهی، دین و کودکی، دین و تبعیض و دین و هویت از جمله محورهای اصلی مورد بحث در کنفرانس دو روزه "دین در زندگی روزمره" در اتریش عنوان شده اند.
 
مرکز تحقیقات علوم اجتماعی و انسانی اعلام کرده است که محققان، فعالان سازمان های غیرانتفاعی، دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکترا و محققان مستقل می توانند با ارسال مقاله های خویش در کنفرانس "دین در زندگی روزمره" شرکت کنند.
 
قرار است مقاله های ارائه شده در این کنفرانس به وسیله مرکز تحقیقات علوم اجتماعی و انسانی به چاپ برسد.
 
مرکز تحقیقات علوم اجتماعی و انسانی یک موسسه خصوصی است که در کرواسی قرار داشته و هدف از راه اندازی آن ترغیب محققان به مطالعه در حوزه دین و مسائل اجتماعی از طریق برگزاری کنفرانس و انتشار کتاب و مقاله عنوان شده است./990/ب903/ک
ارسال نظرات