۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۲۲۸۵۹۵

جنبش فتح جمعه را روز خشم علیه رژیم صهیونیستی نامید

جنبش فتح ضمن درخواست از مردم فلسطین برای شرکت در تظاهرات ضد صهیونیستی در روز جمعه اعلام کرد که جایز دانستن تجاوز به مسجدالاقصی به معنای اعلام جنگ است.
فتح

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش فتح روز پنجشنبه در بیانیه ای ضمن محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی در بستن مسجد الاقصی و درخواست کمک به مسجد الاقصی و قدس اشغالی، مردم را به شرکت در تظاهرات روز جمعه به عنوان «روز خشم» فراخواند.

در ای بیانیه آمده است که حمله رژیم به مسجد الاقصی و بسته شدن این مکان مقدس به منزله اعلام جنگ دینی علیه ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی است.

این جنبش فلسطینی همچنین از فلسطینیان خواست تا در حرم قدسی و مسجد الاقصی حلقه حمایتی تشکیل دهند.

به گزارش پایگاه خبری «کلمتی»،‌ سخنگوی جنبش فتح گفت: دولت تروریستی اسرائیلی از همه خط قرمزها عبور کرد.

«اسامه القواسمی» افزود: اسرائیل با بستن مسجد الاقصی به روی فلسطینیان و مسلمانان درهای جنگ دینی را گشود و درگیری‌ها را به درگیری‌های دینی تبدیل کرد امری که پیامدهای ویران‌کننده‌ای در منطقه بر جای می‌گذارد.

وی همچنین از دو ملت عربی و اسلامی خواست تا از دادن شعارهای محکومیتی در قبال این جنایت بزرگ اسرائیل پرهیز کنند و فورا تدابیر عملی برای حمایت از مسجد الاقصی و مقدسات و و قدس اشغالی اتخاذ کنند.

القواسمی از جامعه بین المللی خواست همه تدابیر خود علیه دولت اشغالگر صهیونیستی که آتش جنگ در منطقه را شعله ور می کند، اتخاذ کند./982/د102/ک

ارسال نظرات