۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۲۲۸۷۱۴

خطیب مسجد الاقصی خواستار دفاع از قبله گاه اول مسلمانان شد

خبرگزاری رسا ـ خطیب مسجد الاقصی کشورهای اسلامی و عربی را به مقابله قانونی با تجاوزات و جنایت های صهیونیست ها در قدس اشغالی و دفاع از قبله گاه اول مسلمانان و ساکنان این شهر فراخواند.
قدس

 

 به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ محمد اسلیم در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد الاقصی اقدام روز گذشته رژیم صهیونیستی به بستن درهای این مسجد را به شدت محکوم و تاکید کرد که دیروز روزی تاریک در تاریخ اسلام و مسلمانان بود.

 

شیخ اسلیم اشاره کرد که دیروز روزی خطرناک همانند روز حمله صلیبی ها به مسجد الاقصی و ممانعت از ورود مسلمانان به آن به مدت 88 سال بود.

 

وی تصریح کرد که تجاوزات و جنایت های دشمن صهیونیستی علیه مسجد الاقصی راه به جایی نخواهد برد و سیاست تخریب منازل فلسطینیان، اعمال مالیات های سنگین بر آن ها، ایجاد رعب و وحشت میان زنان و کودکان، تعرض مسئولان صهیونیستی و یهودیان افراطی به مسجد الاقصی، بررسی قوانین نژاد پرستانه پیرامون این مسجد در کنست صهیونیستی، حفاری های گسترده در زیر آن، حمله به زنان و نگهبانان در مسجد الاقصی، بستن درهای آن به روی مسلمانان و دیگر جنایت های این رژیم باطل و مردود است و هرگز به موفقیت نخواهد رسید بلکه تنها موجب شعله ور شدن جنگی دینی در منطقه خواهد شد و اینگونه تجاوزات نقض صریح قوانین بین المللی به شمار می رود.

 

شیخ اسلیم ساکنان قدس و دیگر اراضی اشغالی را به صبر و اعتکاف در داخل مسجد الاقصی و دفاع از آن در برابر تجاوزات صهیونیست ها فراخواند./982/د102/ک

ارسال نظرات