۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۲۲۸۹۰۷
حماس:

رژیم صهیونیستی فکر نابودی مسجدالاقصی را از سر بیرون کند

خبرگزاری رسا ـ وزیر امور داخلی پیشین دولت منتخب جنبش حماس در غزه اعلام کرد که این جنبش همواره در حال کسب آمادگی نظامی و تجهیزاتی است و رژیم صهیونیستی باید فکر نابودی مسجدالاقصی را از سرش بیرون کند.
فتحي حماد وزير امور داخلي پيشين دولت منتخب حماس در نوار غزه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، فتحی حماد وزیر امور داخلی پیشین دولت منتخب حماس در نوار غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی علیرغم یورش‌‌های مکررش به مسجدالاقصی و ادامه حفاری‌ها در زیر این مسجد نمی‌تواند آن را نابود کند.

 

حماد در تظاهرات گسترده روز گذشته در غزه گفت: مقاومت راه آمادگی برای مقابله را ادامه می‌دهد و جهاد تا آزادسازی فلسطین ادامه دارد.

 

وی افزود: دست ما بر روی ماشه است و کارخانه‌های (اسلحه سازی) گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس شب و روز کار می‌کنند و روزی خواهد آمد که اسرائیل باید بهائی سنگین بپردازد.

 

حماد از هماهنگی امینیتی میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و افزود که حماس با هیچ‌کس تعارف ندارد و تشکیلات خودگردان باید به سوی ملتش بازگردد. وی همچنین خواستار تحرک فوری دولت‌های اسلامی و عربی برای یاری مسجدالاقصی و مقاومت شد.

 

در حالیکه یورش‌های روزانه صهیونیست‌های افراطی به مسجدالاقصی ادامه دارد، فلسطینی‌ها برای رفتن به این مسجد با قوانین خاصی روبرو هستند. علاوه این که رژیم صهیونیستی این مسجد را در روز پنجشنبه گذشته به صورت کامل بست. البته روز گذشته و در پی اعتراض‌های گسترده مجبور شد این مسجد را دوباره بازگشایی کند./994/د102/ک

ارسال نظرات