۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۲۲۹۰۹۴
پادشاه اردن:

مخالفان مبارزه با داعش خائن هستند

خبرگزاری رسا ـ پادشاه اردن خواستار توقف یورش‎های یهودیان تندرو به مسجد الاقصی شد و بیان داشت که مسجد الاقصی امانتی نزد مسلمانان است.
عبدالله دوم پادشاه اردن


به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالله دوم، پادشاه اردن امروز در افتتاحیه پارلمان این کشور به مسائل سوریه و بحران موجود در کشورهای منطقه اشاره کرد و بیان داشت: تنها راه حل خروج سوریه از بحران، راه حل سیاسی است.


وی افزود: اردن برای مبارزه با تروریسم و نجات آورگان سوریه آماده است که به مردم این کشور کمک کند.


پادشاه اردن با تاکید بر مبارزه با تروریست‎های موجود در کشورهای منطقه تصریح کرد: جریان‎های تروریستی با افکار منحرف و به نام اسلام به کشتار زنان و کودکان در کشورهای منطقه می‎پردازند. اسلام از اقدامات این جنایتکاران مبراست.


وی خاطرنشان ساخت: اسلام دین رحمت، مهربانی، اصلاح، و احترام به حقوق همه مردم بدون در نظر گرفتن رنگ پوست و نژاد است.


عبدالله دوم مبارزه با گروه‎های تروریستی را واجب خواند و اظهار داشت: مبارزه با تروریست‎هایی همانند داعش از واجبات دینی اسلام محسوب می‎شود. مخالفان مبارزه با داعش به اسلام و کشورشان خیانت کرده‎اند.


وی در ادامه سخنان خود مسأله فلسطین را یکی از موضوعات مهم جهان اسلام دانست و گفت: مسجد الاقصی امانتی در نزد مسلمانان است. اردن از رژیم صهیونیستی می‎خواهد که به عقاید اسلامی و مقدسات مسلمانان احترام بگذارد و از حمله یهودیان تندرو به مسجد الاقصی جلوگیری کند./994/ب902/د

ارسال نظرات