۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۲۲۹۶۲۳
نماینده مجلس استرالیا:

رسانه‎های گروهی چهره حقیقی اسلام را خدشه دار می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ یکی از نمایندگان مجلس قانون‎گذاری در استرالیا ضمن اظهار تاسف از افزایش اسلام‎ستیزی در این کشور هشدار داد که چهره واقعی اسلام به وسیله رسانه‎های گروهی ترور شده است.
شوکت مسلمان، نماينده مجلس استراليا
 
به گزارش خبرگزاری رسا، شوکت مسلمان، یکی از نمایندگان مجلس قانون‎گذاری در استرالیا از ایالت نیوساوث ولز در مقاله ای ضمن اظهار تاسف از افزایش اسلام‎ستیزی در این کشور هشدار داد که چهره واقعی اسلام به وسیله رسانه‎های گروهی ترور شده است.
 
وی در این مقاله که در سایت خبری استرینگر منتشر شده تاکید کرد: رسانه های گروهی با تمرکز بر رسوم فرهنگی مسلمانان سعی در ارائه چهره خاصی از مسلمانان هستند.
 
نماینده مردم ایالت نیوساوث ولز در مجلس استرالیا دلیل رسانه های گروهی از ترسیم چنین چهره ای از مسلمانان را انتقال پیام هایی به ناخودآگاه شهروندان عادی با هدف تخریب وجهه مسلمانان در جامعه عنوان کرد.
 
شوکت مسلمان خاطرنشان کرد: پیام غیرمستقیم و ناخودآگاهی که رسانه های گروهی برای بدنام ساختن اسلام به شهروندان عادی منتقل می کنند به وسیله احزاب راست افراطی که تشنه و شیفته اختلاف و تنفر هستند تقویت می شود.
 
وی تاکید کرد: رسانه های گروهی کشورهایی مانند بلژیک، کانادا، فرانسه و متاسفانه استرالیا دست به چنین اقدامی زده اند.
 
گفتنی است، 168788 مسلمان در ایالت نیوساوث ولز استرالیا زندگی کرده و حدود 49.6 درصد از جمعیت این ایالت را تشکیل می دهند.  
 
آمارهای رسمی دولت استرالیا در سال 2006 میلادی نشان می دهد که ایالت نیوساوث ولز در مقایسه با سایر ایالات این کشور دارای بالاترین درصد جمعیت مسلمانان است.
 
مسلمانان که از 200 سال پیش تاکنون در استرالیا حضور دارند بیش از 1.7 درصد از جمعیت 20 میلیون نفری این کشور را تشکیل می دهند./990/ب902/ک
ارسال نظرات