۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۲۲۹۸۷۰
یکی از اندیشمندان مصر:

سکوت در برابر جنایت‎های رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی جایز نیست

خبرگزاری رسا ـ رییس اقلیم پارلمان دولت‎های اسلامی و از اندیشمندان مصر با محکوم کردن یورش نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی بیان داشت که سکوت در برابر جنایت‎های رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مسجد الاقصی جایز نیست.
محمد زکريا امام، رييس اقليم پارلمان دولت‎هاي اسلامي و از انديشمندان مصر

 


به گزارش خبرگزاری رسا، محمد زکریا امام، رییس اقلیم پارلمان دولت‎های اسلامی و از اندیشمندان مصر، امروز در مصاحبه با خبرنگاران یورش نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی را محکوم کرد و بیان داشت: رژیم اشغالگر اسرائیل باید به مقدسات اسلامی احترام بگذارد.


وی خاطرنشان ساخت: جهان اسلام نباید در مقابل این گونه تعرض‎ها سکوت کند و مسلمانان در سراسر کشورهای اسلامی باید صدای اعتراض خود را به مردم جهان برسانند.


رییس اقلیم پارلمان دولت‎های اسلامی در مصر حفظ وحدت در مقابل دشمنان اسلام را ضروری خواند و اظهار داشت: مردم فلسطین با حفظ اتحاد باید مانع از چنین اقدامات وحشیانه شوند و به رژیم اشغالگر اسرائیل اجازه ندهند که مقدسات اسلامی را بی ارزش نمایش دهند.


محمد زکریا امام تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با احترام به قوانین بین المللی از ریخته شدن خون‎ انسان‎های بی‎گناه جلوگیری کند./994/ب903/ک

ارسال نظرات