۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۲۳۰۰۶۶
وزیر اوقاف مصر خواستار شد؛

موضع جدی سازمان‌های حقوق بشر در برابر داعش و یورش به مسجدالاقصی

خبرگزاری رسا ـ وزیر اوقاف مصر از سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر موضع‌گیری قاطعانه در برابر جنایت‌های داعش و یورش‌های مکرر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را خواستار شد.
محمد مختار جمعه وزير اوقاف مصر


 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر از سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر موضع قاطعانه در برابر جنایات تشکیلات تروریستی داعش همچون برگزاری بازار برده ‌فروشان برای فروش زنان عراقی و همچنین یورش‌های مکرر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را خواستار شد.


وی گفت: کجاست وجدان جهان آزاد و مدعیان آزادی و حقوق بشر در جهان که در برابر بازار برده‌فروشان داعش موضع بگیرند؟ شاید آنان چشمانشان را بر ساخته دست خود(داعش) که از یک سو برای مخدوش‌کردن چهره اسلام و مسلمانان و از سوی دیگر برای تحقق اهدافشان آن را در منطقه کاشتند، بسته‌اند.


وزیر اوقاف مصر تصریح کرد: چرا مدعیان حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی لال شده‌اند و در برابر تجاوز صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی هیچ نمی‌گویند؟ و چرا از آنان صدایی در برابر ریخته‌شدن خون شهدا در اقدام تروریستی علیه نیروهای مصری در منطقه «عریش» و قربانی‌شدن نیروهای پلیس این کشور توسط تکفیری‌ها و تروریست‌ها نمی‌شنویم؟


وی تأکید کرد: اگر این سازمان‌های بین‌المللی از پوسته سیاسی خارج نشوند و به مسیر درست بازنگردند و راه بی‌طرفی و انصاف حقیقی را پیش نگیرند، شهرت و اعتبار باقی‌مانده‌شان را حتی نزد کسانی که معتقدند این سازمان‌ها همچنان اعتبار دارند، از دست خواهند داد.


یادآور می‌شود، یورش‌ صهیونیست‌های افراطی به مسجدالاقصی طی چند روز اخیر شدت گرفته و به درگیری بین آن‌ها و فلسطینیان منجر شده است که طی آن چندین نفر کشته و مجروح شده‌اند./994/د102/ک

منبع: ایکنا

ارسال نظرات