۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۳۰۵۷۲
خاخام اعظم رژیم صهیونیستی:

یهودیان متعرض به مسجدالاقصی گناهکارند

خبرگزاری رسا ـ خاخام اعظم رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد شدید از سیاست نتانیاهو و صهیونیست‌هایی که به مسجدالاقصی یورش می‌برند، گفت: یهودیانی که حریم این مسجد را نقض می‌کنند، مرتکب گناه بزرگی می‌شوند.
تهديد صهيونيست هاي افراطي به آتش زدن مسجد الاقصي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، اسحاق یوسف، خاخام اعظم رژیم صهیونیستی، شهرک‌نشینان یهودی و سیاست بنیامین نتانیاهو را به باد انتقاد گرفت.

 

خاخام اعظم یهودیان سفاردی، در نطقی تند علیه یهودیان افراطی که از هفته‌ها پیش مشغول حمله به مسجدالاقصی در قدس شریف هستند، گفت: این اسرائیلی‌ها ابزار دست سیاستمداران راست افراطی و خاخام‌های رده چهارم بوده و محوطه سومین مکان مقدس اسلامی(مسجدالاقصی) را مورد هتک حرمت قرار می‌دهند.

 

به گفته اسحاق یوسف، افرادی که دست به این اعمال می‌زنند، گناه بزرگی را مرتکب می‌شوند و خداوند آن‌ها را به شدت مجازات خواهد کرد.

 

وی گفت: افراطیون یهودی، نفرت و اقدامات خشن اعراب را برمی‌انگیزند، این‌ها باعث می‌شوند خون‌های بسیاری ریخته و زمینه وقوع درگیری‌های خونین در شهر قدس فراهم شود.

 

رسانه‌های صهیونیستی تصریح کردند، اسحاق یوسف، همچنین از خاخام‌هایی که به یهودیان اجازه می‌دهند وارد مسجدالاقصی شوند، به شدت انتقاد کرده است./980/ب102/د
منبع: ایکنا

ارسال نظرات