۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۳۰۸۶۲
شیخ عیسی قاسم:

پارلمان بحرین مجری سیاست‌های ظالمانه آل‌خلیفه است

خبرگزاری رسا ـ رهبر شیعیان بحرین انتخابات این کشور را انحصاری دانست و بیان داشت که پارلمان آینده این کشور را از جنس پارلمان گذشته و بلکه بدتر از آن خواهد بود.
آيت الله شيخ عيسي قاسم رهبر شيعيان بحرين

 


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در مسجد امام صادق(ع) شهر دراز برگزار شد، انتخابات آینده پارلمان بحرین را انحصاری خواند و تصریح کرد: انتخاباتی مورد قبول ملت بحرین است که همه مردم این کشور در آن شریک و توان نامزدی در آن را داشته باشند.


وی افزود: انتخابات پارلمان قرار است به صورت انحصاری و در راستای اراده و هدف حکومت رژیم آل‎خلیفه برگزار شود لذا مردم این کشور آن را تحریم کرده‎اند.


این عالم بحرینی نتیجه این انتخابات را نامعتبر خواند و تصریح کرد: انتخابات پارلمان بحرین به دلیل بی توجهی به خواسته و اراده مردم بی اعتبار است.


وی پارلمان آینده بحرین را غیر مستقل خواند و گفت: خواسته‎های غیر مشروع و غیر قانونی رژیم آل‎خلیفه از پارلمان این کشور سبب می‎شود که این پارلمان همانند گذشته تحت اوامر رژیم آل‎خلیفه استقلال خود را از دست بدهد.


رهبر شیعیان بحرین با اشاره به گوشه‎ای از همراهی پارلمان گذشته بحرین با جنایت‎های رژیم آل‎خلیفه خاطرنشان ساخت: در بسیار از مواقع پارلمان گذشته بحرین با تصویب قوانینی از حکومت آل‎خلیفه در سرکوب مردم این کشور حمایت و بلکه سبقت نیز می‎گرفت. پارلمان گذشته با ممانعت از آزادی زندانیان کارنامه سیاهی را از خود به جای گذاشته است.


وی تصریح کرد: پارلمان آینده بحرین همانند پارلمان گذشته ادامه دهنده و دنباله رو سیاست‎های ظالمانه رژیم آل‎خلیفه خواهد بود.


شیخ عیسی قاسم در بخش دیگر خطبه‎های نماز جمعه به بازداشت زنان در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: حکومت آل‎خلیفه برای مجبور کردن مردم برای آمدن به پای میز انتخابات، جنایت‎های خود را افزایش داده است و زنان و کودکان بی‎گناه را بازداشت می‎کند./994/ب901/ک

ارسال نظرات