۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۲۳۱۲۳۴

فراخوان سازمان های یهودی برای تعرض دسته جمعی به مسجد الاقصی

خبرگزاری رسا ـ سازمان ها و نهادهای تندرو یهودی با صدور فراخوان هایی خواستار تعرض دسته جمعی صهیونیست ها به مسجد الاقصی به مناسبت بیستمین سالروز درگذشت"شلومو جورن" خاخام اعظم ارتش رژیم صهیونیستی شدند.
قدس

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بنیاد اوقاف و میراث فرهنگی الاقصی امروز یکشنبه در بیانیه ای نسبت به تشدید تجاوزات گروهک ها و سازمان های تندرو یهودی به مسجد الاقصی و هتک حرمت این مسجد مبارک هشدار دادند.

 

بنیاد الاقصی تاکید کرد که صهیونیست ها قصد دارند فردا دوشنبه از راس ساعت 8:30 صبح به مناسبت بیستمین سالروز درگذشت خاخام اعظم ارتش عبری به طور دسته جمعی اقدام به هتک حرمت مسجد الاقصی کنند.

 

صهیونیست ها می خواهند در جریان تعرض به مسجد الاقصی معبد کذایی را از دیدگاه جورن به یهودیان معرفی کنند. تمامی این برنامه ها با هماهنگی کامل ارتش رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد و قرار است شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی امنیت شهرک نشینان را تامین کنند.

 

بنیاد الاقصی اظهار داشت که فراخوان امروز گروهک ها و سازمان های تندرو یهودی اقدامی خطرناک در رستای تعرض به مسجد الاقصی است و پرده از طرح های شوم و جنایتکارانه صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی برمی دارد.

این بنیاد از تمامی فلسطینیان خواست به سمت مسجد الاقصی رخت بربندند و حضوری دائمی در این مسجد داشته باشند.

 

بنیاد اوقاف و میراث فرهنگی الاقصی عموم ملت فلسطین در قدس و اراضی اشغالی 48 را به دفاع از مسجد مبارک الاقصی فراخواند.

 

لازم به ذکر است که "شلومو جورن" خاخام اعظم رژیم صهیونیستی بود که در جریان اشغال مسجد الاقصی در تاریخ 7/6/1967 برای اولین بار نماز و مراسم های آیین یهود را در داخل مسجد الاقصی ادا کرد و در تاریخ 15/6/1967 نیز بار دیگر همراه با 50 نفر از همراهان خود این اقدام را تکرار کرد و یکی از کسانی بود که بارها خواستار تخریب مسجد الاقصی و ساخت معبد کذایی بر روی خرابه های آن شده بود. /982/د102/ک

ارسال نظرات