۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۲۳۳۱۲۶
وزیر امور خارجه امارات:

نگران رسیدن پای داعش به امارات هستیم

خبرگزاری رسا ـ وزیر خارجه امارات متحده عربی تنها راه حل تمام شدن بحران سوریه را توافق آمریکا و روسیه دانست و نسبت به توسعه دامنه فعالیت‌های داعش و نفوذ آن به امارات ابراز نگرانی کرد.
انور قرقاش وزير اموري خارجه امارات

 


به گزارش خبرگزاری رسا، انور قرقاش، وزیر امور خارجه امارات متحده عربی، تنها راه پایان بخشیدن به بحران سوریه را توافق آمریکا و روسیه در نشستی مشترک دانست و افزود: تنها راه جلوگیری از اقدامات خشونت آمیز سوریه و درگیری گروه‌ها، توافق دو قدرت آمریکا و روسیه در مسایل مورد اختلاف است.

 

وی همچنین در مورد گروه اخوان المسلیمن به مطالبی اشاره کرد و گفت: خطر اخوان المسلمین همچنان در بسیاری از کشورهای عربی محسوس است و موضع امارات متحده در برابر هرگونه اندیشه افراطی و خشونت طلب، تنها مقابله و ایستادگی است.

 

وزیر امور خارجه امارات، از نگرانی کشورش در مورد رسیدن پای داعش به امارات خبر داد و تصریح کرد: نه تنها امارات بلکه تمام کشورهای عربی منطقه باید تلاش کنند تا هیچ یک از اعضای گروه تروریستی داعش نتواند از مرزها عبور کرده و وارد کشورشان شود.داعش علاوه بر امنیت مردم کشورها، حیات سیاسی گروه‌ها و احزاب را نیز مورد هدف قرار داده است./1321/ب902/ک

ارسال نظرات