۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۲۳۴۷۷۸
آمارهای جدید نشان داد:

بیش از 4 میلیون گرسنه انگلیسی نتیجه سیاست‎های اقتصادی دولت این کشور

خبرگزاری رسا ـ آمارهای تازه منتشر شده نشان می‎دهند که بیش از 4 میلیون انگلیسی، از جمله 500 هزار کودک، به دلیل اجرای سیاست‎های ریاضتی از سوی دولت این کشور آن‎قدر فقیر هستند که از عهده تامین مخارج خود و تهیه غذا برنمی‎آیند.
يکي از گرسنگان انگليسي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، آمارهای تازه منتشر شده نشان می‎دهند که بیش از 4 میلیون انگلیسی، از جمله 500 هزار کودک، به دلیل اجرای سیاست‎های ریاضتی از سوی دولت این کشور آن‎قدر فقیر هستند که از عهده تامین مخارج خود و تهیه غذا برنمی‎آیند.
 
آمارهای جدید که به وسیله پارلمان انگلیس گردآوری شده اند نشان می دهند که حداقل 3.5 میلیون بزرگسال انگلیسی در تامین غذای خود ناتوان بوده و بیش از نیم میلیون کودک نیز در خانواده هایی زندگی می کنند که از عهده سیر کردن شکم آنها برنمی آیند.
 
آمارهای تازه منتشر شده همچنین نشان می دهند که در تقریبا نیمی از خانواده های انگلیسی حداقل یکی از والدین از خوردن غذا در برخی از وعده های غذایی امتناع می کند تا سایر اعضای خانواده غذای کافی برای خوردن داشته باشند.
 
پارلمان انگلیس با ارائه آمارهای جدید نتیجه گیری کرده است که خانواده های انگلیسی به دلیل سیاست های ریاضتی دولت محافظه کار این کشور، دستمزدهای پایین و شرکت های حریص ارائه کننده خدمات گاز، برق و تلفن همراه به دام فقر افتاده اند.
 
گفتنی است، دولت ائتلافی دیوید کامرون، نخست وزیر محافظه کار انگلیس از سال 2010 میلادی و با هدف جلوگیری از افزایش بدهی های سرسام آور دولت و مقابله با رشد اقتصادی کند این کشور اجرای سیاست های اقتصاد ریاضتی را آغاز کرد./990/ب902/ک
ارسال نظرات