۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۲۳۵۷۱۲
نایب رییس جنبش امل لبنان:

جنبش امل با تبعیت از امام موسی صدر درصدد حل اختلافات داخلی لبنان است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس جنبش امل لبنان با تأکید بر اینکه نبیه بری همه تلاش خود را برای حل اختلافات حزب الله و جریان المستقبل به کار گرفته است، گفت: جنبش امل با تبعیت از امام موسی صدر درصدد حل اختلافات داخلی لبنان است.
حسن المصري، نايب رييس جنبش امل لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن المصری، نایب رییس جنبش امل لبنان در مراسمی که امروز از سوی این جنبش در منطقه المروانیه برگزار شد، با اشاره به تلاش جنبش امل برای تلطیف فضای سیاسی کشور، گفت: جنبش امل به ریاست نبیه بری، رییس پارلمان لبنان به دنبال کاهش اختلافات داخلی و بازگشت امنیت به لبنان است.

 

وی افزود: جنبش امل با تبعیت از امام موسی صدر که همواره به دنبال فراگیر کردن صلح و دوستی بین طوایف و مذاهب مختلف لبنان بود، سعی دارد که از تنش‌های سیاسی و مذهبی در این کشور بکاهد.
 

حجت الاسلام مصری با تأکید براینکه تلاش‌های نبیه بری برای برگزاری گفت‌وگو بین حزب الله و جریان المستقبل می‌تواند بسیاری از مشکلات لبنان را حل و فصل کند، اظهار داشت: این اقدام برای خارج کردن لبنان از تنگنای کنونی و مقابله با فتنه‌های پیش رو است.
 

این عالم لبنانی به تهدیدهای پیش روی این کشور از سوی تروریست‌ها و اشغالگران صهیونیست اشاره کرد و گفت: همان کشورهایی که رژیم صهیونیستی را در منطقه پدید آوردند امروز به دنبال تقویت داعش و سایر گروه‌های تکفیری با هدف تضعیف لبنان و سایر کشورهای اسلامی هستند.
 

وی خواستار آزادی سربازهای گروگان گرفته لبنانی از دست تکفیری‌ها شد و اظهار داشت که رهاورد حمایت از ارتش در مقابله با داعش و جبهه النصره بازگشت آرامش و امنیت است./983/ب902/ک
 

ارسال نظرات