۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۲۳۹۱۸۹
در اعتراض به بازداشت شیخ علی سلمان؛

بحرینی‎های مقیم لندن در برابر سفارت این کشور در انگلیس تجمع کردند

خبرگزاری رسا ـ بحرینی‎های مقیم لندن در مقابل سفارت بحرین در انگلیس تجمع کرده و آزادی دبیرکل الوفاق را خواستار شدند.
تظاهرات بحريني هاي مقيم لندن در انگليس


به گزارش خبرگزاری رسا، بحرینی‎های مقیم لندن پایتخت انگلیس امروز در اعتراض به بازداشت شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق این کشور مقابل سفارت بحرین در لندن تجمع کردند.


تجمع کنندگان با در دست داشتن پرچم بحرین و تصاویر علمایی همانند شیخ علی سلمان علیه سیاست‎های رژیم آل‎خلیفه شعار دادند.


آنان سکوت انگلیس نسبت به بازداشت شیخ علی سلمان و همچنین اهانت سفیر انگلیس در بحرین به معارضان را محکوم و با ایجاد پادگان نظامی انگلیس در این کشور مخالفت کردند.


سید احسان الحکیم از اعضای مجلس الأعلى عراق، سید یوسف الخویی از اعضای موسسه آیت الله خویی، سید محمد الموسوی رییس مؤسسة أهل البیت، شیخ حسن التریکی رییس مجلس فرهنگی و اسلامی لندن، سید علی رضا رضوی رییس مجلس علماء پاکستان فی اروپا، حسین عبدالله رییس جمعیت دموکراسی در بحرین، سعید الشهابی، جلال فیروز و تعدادی از معارضان بحرینی در این تظاهرات شرکت داشتند و به سخنرانی پرداختند.


جلال فیروز، نماینده سابق پارلمان بحرین در این تظاهرات با محکوم کردن بازداشت شیخ علی سلمان گفت: هدف رژیم بحرین تنها مخالفت با شیخ علی سلمان نیست بلکه مخالفت با طرح مخالفان بحرینی است که در سال 2011 میلادی آغاز شد و به وضوح مشخص است که بحرین تمام شخصیت‌های برجسته که بیشترشان در زندان هستند را هدف خود قرار داده و اکنون نیز با بازداشت شیخ علی سلمان به طور مستقیم مخالفان خود را که به‌طور مسالمت‌آمیز خواهان اصلاح در کشور هستند، هدف خود قرار داده است./994/ب902/د

ارسال نظرات