۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۲۳۹۵۴۶

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خواستار بازدید هزاران نفری مسلمانان از مسجد‎الاقصی شد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در سخنانی با بیان این که این سازمان در حال تشکیل گروهی از وزرای خارجه کشورهای اسلامی و اعزام آنان به کشورهای قدرتمند به منظور ابلاغ پیام این سازمان در مورد فلسطین است، خواستار بازدید هزاران نفری مسلمانان از مسجد‎الاقصی شد.
سازمان همکاري اسلامي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، عیاد بن امین مدنی، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در سخنانی با بیان این که این سازمان در حال تشکیل گروهی از وزرای خارجه کشورهای اسلامی و اعزام آنان به کشورهای قدرتمند به منظور ابلاغ پیام این سازمان در مورد فلسطین است، خواستار دسترسی آسان‎تر مسلمانان به مسجد‎الاقصی شد.
 
دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خاطرنشان کرد که با توجه به رای منفی شورای امنیت سازمان ملل به پیش نویس قطعنامه ای که بر اساس آن دولت فلسطین به رسمیت شناخته شده و رژیم صهیونیستی ملزم به پایان دادن به اشغال سرزمین های فلسطینی می شد، ماموریت این گروه ضروری تر به نظر می رسد.
 
عیاد بن امین مدنی با اعلام این خبر که سازمان همکاری اسلامی بیت القدس را به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال 2015 انتخاب کرده خاطرنشان کرد که این هدف جز با بازدید هزاران تن از مسلمانان از بیت المقدس تحقق نمی یابد.
 
دبیرکل سازمان همکاری اسلامی از تصمیم خود برای دعوت از وزرای گردشگری فلسطین و اردن و بحث در مورد برنامه ای خبر داد که بر اساس آن آژانس های مسافرتی در هر دو کشور با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند تا زمینه را برای سفر گردشگران مسلمان به بیت المقدس و اماکن اسلامی واقع در این شهر فراهم کنند./990/ د902/ک
ارسال نظرات