۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۳۹۷۳۹
رییس جنبش دانشجویان شیعه پاکستان:

برگزاری ھفته وحدت لبیک به فرمان امام خمینی است

خبرگزاری رسا - رییس جنبش دانشجویان پاکستان ھفته وحدت را عامل اتحاد و برادری بین ملت‌ھای مسلمان جھان دانست و گفت: با لبیک به فرمان امام خمینی ھفته وحدت را برگزار خواھیم کرد.
وفا عباس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، وفا عباس رییس جنبش دانشجویان شیعه پاکستان، بر ضرورت برگزاری هفته وحدت در حد فاصل 12 تا 17 ربیع الاول در سراسر پاکستان تاکید کرد.


وی با بیان این که این مراسم یادگار رھبر کبیر انقلاب اسلامی، امام امت و مرجع عالیقدر حضرت امام خمینی(رہ) است تاکید کرد: با پیروی از فرمایشات رھبر فرزانه انقلاب حضرت آیت اللہ سید علی خامنه ای و نمایندہ ایشان در پاکستان حجت الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی مراسم پرشکوھی در شھر مختلف پاکستان در حال برگزاری است.


وفا عباس این برنامه ھا را عامل اتحاد و برادری بین ملت‌ھای مسلمان جھان دانست و گفت: دشمنان اسلام در عصر کنونی اتحاد اسلامی را ھدف قرار دادہ اند و این برنامه ھا سیلی محکمی به توطئه کنندگان و دشمنان اسلام است.


رییس جنبش دانشجویان شیعه پاکستان با عرض تبریک ولادت رسول اسلام حضرت محمد(ص) به ملت‌ھای مسلمان جھان ابراز داشت: وجود رسول اسلام(ص) یک نقطه مشترک برای تمام مذاھب اسلامی است و با پیروی از سیرت ایشان می توان تفرقه افکنان را مایوس کرد.


وی با تشریح برنامه ھای ھفته وحدت گفت: برگزاری مراسم جشن و راھپیمایی مشترک با برادران اھل‌نست در شھرھای مختلف پاکستان و نشست علمی جزو برنامه ھای ھفته وحدت است./988/ب902/ک

ارسال نظرات