۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۲۴۰۴۷۹
از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم؛

خرید نیم میلیارد تومانی کتاب از ناشران و مولفان قم

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم گفت: در راستای حمایت از ناشران و مولفان، به ارزش بیش از نیم میلیارد تومان از کتاب ناشران و مولفان استان قم خریداری شد.
حجت الاسلام علي اسماعيليان، رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان قم

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حجت الاسلام علی اسماعیلیان، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم، با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از پیگیری های انجام شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در طی پنج جلسه، به مبلغ 550 میلیون تومان از کتاب های ناشران و مولفان استان قم خریداری شد.

 

وی این اقدام ارزشمند را حمایت ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ناشران و مولفان استان قم برشمرد و افزود: کتاب های خریداری شده جهت استفاده عموم مردم در شکل های مختلف و به صورت اهدایی در سراسر کشور توزیع می شود.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم، حمایت از مولفان و پدیدآورندگان آثار مکتوب را در قالب خرید کتاب به دو شکل عنوان کرد و گفت: خرید کتاب یا از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می گیرد و یا معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این خرید را انجام می دهد.

 

حجت الاسلام اسماعیلیان با بیان اینکه در هر دو مورد با تصمیم گیری و انتخاب شورای خرید کتاب، خریدها صورت می‌گیرد، تصریح کرد: جلسات این شورا معمولا هر ماه برگزار می شود و مصوبات جلسه صرفا در خصوص خرید کتاب است./998/د102/ق

ارسال نظرات