۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۲۴۰۷۰۷

برگزاری 5 نمایشگاه کتاب استانی تا پایان امسال

خبرگزاری رسا ـ پنج نمایشگاه کتاب استانی تا پایان سال جاری از سوی مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در مراکز استان‌ها برگزارمی شود.
نمايشگاه کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، از ابتدای سال تاکنون بیست نمایشگاه کتاب استانی در مراکز استان ها از سوی مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برگزار شده است و تا پایان سال جاری 5 نمایشگاه کتاب استانی دیگر را برگزار می‌کند.

 

دویست و هفتاد و هفتیمن نمایشگاه کتاب استانی از تاریخ 1 تا 7 بهمن ماه درشهرشاهرود، دویست و هفتاد و هشتمین نمایشگاه کتاب استانی از تاریخ 13 تا 19 بهمن ماه درشهرساری، دویست و هفتاد و نهمین نمایشگاه کتاب استانی از تاریخ 23 تا 29 بهمن ماه درشهرزاهدان، دویست و هشتاد امین نمایشگاه کتاب استانی از تاریخ 2 تا 8 اسفند ماه درشهرقزوین و دویست و هشتاد و یکمین نمایشگاه کتاب استانی از تاریخ 5 تا 11 اسفند ماه درشهریزد برگزارمی‌شوند.

 

نمایشگاه‌های کتاب استانی به همت مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها و با حمایت معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراکزاستان‌ها برگزار می‌شوند./998/د102/ق

ارسال نظرات