۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۲۴۰۷۱۰
به بهانه حملات تروریستی در فرانسه رخ داد؛

اهانت غول رسانه‎ای صهیونیست به مسلمانان

خبرگزاری رسا ـ غول رسانه‎ای صهیونیست و مالک چندین شبکه تلویزیونی و روزنامه در کشورهای انگلیس، آمریکا و استرالیا و کشورهای دیگر به دنبال وقوع حمله تروریستی به مجله شارلی ابدو در فرانسه در اظهاراتی به مسلمانان اهانت کرده و تمامی آنها را مسوول وقوع چنین حوادثی دانست.
اهانت غول رسانه‎ای صهیونیست به مسلمانان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، روبرت مرداخ، غول رسانه‎ای صهیونیست و مالک چندین شبکه تلویزیونی و روزنامه در کشورهای انگلیس، آمریکا و استرالیا و کشورهای دیگر به دنبال وقوع حمله تروریستی به مجله شارلی ابدو در فرانسه در اظهاراتی به مسلمانان اهانت کرده و تمامی آنها را مسوول وقوع چنین حوادثی دانست. 
 
روبرت مرداخ استرالیایی با ارسال پستی در توئیتر بدون اشاره به حمایت مالی صهیونیست ها و سران کشورهای غربی از تروریست های حاضر در سوریه و عراق مدعی شد که مسوولیت حمله تروریستی به دفتر مجله شارلی ابدو در شهر پاریس که بر اثر آن 12 تن کشته شدند بر عهده تمامی مسلمانان جهان است.
 
انتشار سخنان اهانت آمیز غول رسانه ای صهیونیست و مالک شبکه تلویزیونی فاکس نیوز آمریکا اعتراض افراد زیادی از ملیت ها و ادیان مختلف را به همراه داشت.
 
بسیاری از کاربران استرالیایی شبکه های اجتماعی در اینترنت به دنبال انتشار سخنان اهانت آمیز روبرت مرداخ به مسلمانان مجبور به عذرخواهی از پیروان اسلام شدند.
 
این در حالی است که در جریان حمله به مجله شارلی ابدو یک افسر پلیس مسلمان نیز کشته شده و انتشار ویدئوی این حادثه تروریستی نیز این مساله را تایید می کند./990/ب902/ک
ارسال نظرات