۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۲۴۲۸۸۹
رییس شورای اجرایی حزب الله:

صهیونیست‎ها مرتکب حماقت بزرگی شدند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله، اقدام صهیونیست‌ها در حمله به کاروان نیروهای مقاومت در «قنیطره» را «حماقت» توصیف کرد و تاکید کرد: حمله به قنیطره، هماهنگی بین صهیونیست‌‌ها و تکفیری‌ها را ثابت کرد.
سيد هاشم صفي الدين

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی‌الدین رییس شورای اجرایی حزب الله، شهادت فرماندهان و رزمندگان مقاومت را عامل دیگری برای پیروزی‌های جدید مقاومت در مرحله جاری خواند.

 

صفی‌الدین تاکید کرد: آنچه در قنیطره رخ داد نشان داد که تحلیل‌های نادرست اسرائیلی‌ها همچنان در جریان است و آنها می‌دانند که مرتکب حماقت و اشتباه بزرگی شدند و همچنین می‌دانند که همه این تلاش‌ها راه به جایی نخواهند برد.

 

وی در مراسم ختم هفتمین روز شهادت «محمد احمد عیسی» در مجتمع فرهنگی «سید الشهداء» (ع)، گفت: آنچه در سوریه رخ داد یک طرح اسرائیلی برای نابودسازی سوریه و ضربه زدن به مقاومت است. حمله به قنیطره همچنین به این معنی است که همکاری و هماهنگی بین صهیونیست‌ها و تکفیری واقعیت دارد.

 

رییس شورای اجرایی حزب الله افزود: رژیم صهیونیستی از این تکفیری‌‌ها حمایت نظامی می‌کند. آیا بعد از حمله به قنیطره کسی در ماهیت طرح آمریکایی و صهیونیستی علیه سوریه شک دارد؟.

 

وی با اشاره به تحولات امنیتی در منطقه «رأس بعلبک» لبنان و با تاکید بر لزوم حمایت‌های همه لبنانی‌ها از ارتش در رویارویی با تروریست‌ها و تکفیری‌ها گفت: ارتش و مقاومت برای حفظ وطن در سایه تحولات منطقه جانفشانی می‌کنند. این وضعیت گذرا نخواهد بود و خطری حقیقی برای لبنان به شمار می‌رود. این امر لزوم چنگ زدن به سلاح را برای ما اجتناب ناپذیر می‌سازد./980/ب102/د

ارسال نظرات