۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۲۴۳۰۴۵

شماره 246 ماهنامه پوپک منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ شماره 246 ماهنامه فرهنگی کودکان ایران پوپک، سال بیست و یکم، پیاپی 10، ویژه دی ماه 1393 به صاحب‌امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و مدیرمسؤولی سعید روستاآزاد از چاپ خارج شد.
شماره 246 ماهنامه پوپک

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، این شماره از ماهنامه پوپک از عناوین «شکوفه‌های آسمانی، سرمقاله، جدول روزها، شعر، داستان، گفت‌وگو، مسافران بهشت، پیام‌های پوپکی، یخچال، گل محمدی، جدول، سرگرمی (راه برفی)، میوه‌ها در قرآن (انار)، سلام پوپک جان، در باغ نهج البلاغه و بفرمایید نوش جان»

 

در گفتار مسافران بهشت مطالبی در رابطه با شهید محمود کاوه آمده است که می‌خوانیم: «محمود کاوه هیچ وقت مغرور نمی‌شد. همیشه می‌گفت: من از امام خمینی رحمةالله علیه درس‌های زیادی یاد گرفته‌ام. وقت نماز، فقط به فکر خدا بود. همیشه در فکر بود و می‌گفت: می‌خواهم خودم را خوب بشناسم تا خداوند را بهتر بشناسم... امام خمینی فرموده‌اند: آدم‌ها اگر خودشان را خوب بشناسند، به خداشناسی می‌رسند.»

 

عناوین دیگر این ماهنامه موضوعات «یادگار ماه، طنز تصویری، داستان‌های جناب آقای خانه، شعر، سرگرمی، ماجراهای ننه خانم، عکس و حرف، میزگرد بچه‌ها، قصه خواب من، از شنبه تا جمعه، داستان، سفر به آسمان، زنگ کتاب، کبوتر نامه‌رسان، من اولین هستم، بچه‌ها نقاشی، بچه‌ها خبر، من ایرانی‌ام و یک قطره از تاریخ» است.

 

در بخش از شنبه تا جمعه، درباره دوزیستان آمده است: «دوزیستان، مانند قورباغه، وزغ، سمندر و سوسمار آبی، هم در آب و هم در خشکی زندگی می‌کنند. این جانوران آب نمی‌نوشند، بلکه آب را مستقیم از پوست‌شان جذب می‌کنند. دوزیستان در آب تخم‌گذاری می‌کنند. دور تخم‌آن‌ها، لایه‌ای ژله مانند قرار دارد تا از آن‌ها محافظت کند. دوزیستان تا نابالغ هستند، دم دارند و بعضی از آن‌ها مانند سوسمار آبی، دمشان را تا آخر عمر نگه می‌دارند.»  

 

علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن 37747100 ـ 025 تماس بگیرند.

 

گفتنی است، شماره 246 ماهنامه فرهنگی کودکان ایران پوپک، سال بیست و یکم، پیاپی 10، ویژه دی ماه 1393 به صاحب‌امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و مدیرمسؤولی سعید روستاآزاد در 68 صفحه و با قیمت 2000 تومان از چاپ خارج شده است./992/ن602/ق

ارسال نظرات