۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۲۴۴۵۹۶

انتشار شماره جدید فصلنامه مطالعات شیعی در آمریکا

خبرگزاری رسا ـ شماره جدید فصلنامه مطالعات شیعی با همکاری مشترک نمایندگی فرهنگی ایران در سازمان ملل متحد و انتشارات GPS نیویورک در ژانویه 2015 منتشر شد.
کتاب

به گزارش خبرگزاری رسا، شماره جدید فصلنامه مطالعات شیعی با همکاری مشترک نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و انتشارات GPS نیویورک در 179 صفحه و با مقاله مقام معظم رهبری در باب عدالت منتشر شد. این مقاله برای نخستین بار به ارائه دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در آمریکا می‌پردازد.

 

از دیگر مطالب این نشریه عبارتنداز: مقاله پیروز فتوره چی در باره سه سؤال فلسفی طوسی، مقاله پرویز مروج در باب طوسی و ابن سینا، مقاله درباره نگاه ملاصدرا به خدا، مقاله یزدی درباره فلسفه ملاصدرا، مقاله اعتصامی درباره توسعه جهانی و ضرورت پیمودن راه سوم، مقاله محسن اسلامی درباره سیاست خارجی اسلام، مقاله فنایی اشکوری درباره وضعیت عرفان در ایران، مقاله علی اصغر خندان درباره توحید و اسما الله و همچنین معرفی و تحلیل کتاب الکافی از سوی ادریس سماوی حمید.

 

شایان ذکر است این مجله از 9 سال پیش تاکنون در آمریکا منتشر می شود و به‌دنبال معرفی دیدگاه‌های مکتب شیعه به علاقمندان و اصحاب علم و فرهنگ آمریکا است./994/ب103/د

ارسال نظرات