۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۲۴۵۶۲۶

راه‎اندازی برنامه آنلاین توریسم حلال

خبرگزاری رسا ـ مقامات شرکت‎های ارائه‎دهنده خدمات مسافرتی و توریسم حلال از راه‎اندازی یک برنامه آنلاین ویژه خبر دادند که به توریست‎های مسلمان کمک می‎کند به راحتی مغازه‎ها و مکان‎هایی را که در کشورهای مختلف خدمات حلال ارائه می‎کنند شناسایی کنند.
گردشگري حلال اسلامي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، مقامات شرکت‎های ارائه‎دهنده خدمات مسافرتی و توریسم حلال از راه‎اندازی یک برنامه آنلاین ویژه خبر دادند که به توریست‎های مسلمان کمک می‎کند به راحتی مغازه‎ها و مکان‎هایی را که در کشورهای مختلف خدمات حلال ارائه می‎کنند شناسایی کنند.
 
این شرکت ها همچنین برنامه ها و سایت های اینترنتی خاصی برای معرفی مکان های توریستی ارائه دهنده محصولات حلال ارائه می کنند.
 
یکی از اهداف راه اندازی چنین برنامه هایی آن است که خانواده های مسلمانی که به کشورهای غیراسلامی مسافرت کرده و قصد ندارند از گوشت خوک و مشروبات الکلی استفاده کنند در یافتن محصولات حلال سردرگم نشوند.
 
این سایت های اینترنتی همچنین طریقه دسترسی به مساجد را در کشورهای مختلفی که توریست های مسلمان قصد مسافرت به آنها را دارند نشان می دهند.
 
عبدالله الصفی، مدیر یکی از آژانس های مسافرتی در عربستان سعودی که بسته های مسافرتی حلال برای مشتریان خود عرضه می کند در این ارتباط می گوید که توریسم حلال یکی از جدیدترین ابتکارات در زمینه صنعت گردشگری محسوب می شود و یکی از خدمات آن رزرو هتل هایی است که مشروبات الکلی سرو نکرده و استخرهای زنانه و مردانه آنان مجزا است.
 
وی خاطرنشان کرد که توریسم حلال هم اکنون 10 درصد از سهم بازار بین المللی گردشگری را تشکیل داده و همچنان با سرعت در حال توسعه است./990/ب903/ک
ارسال نظرات