۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۲۴۵۶۳۸

عذرخواهی خبرنگار مشهور انگلیسی از مسلمانان

خبرگزاری رسا ـ خبرنگار شناخته شده انگلیسی و مجری شبکه 4 این کشور به دلیل اظهارات نسنجیده خود نسبت به پیروان اسلام در انگلیس از مسلمانان این کشور عذرخواهی کرد.
کتي نيومن، خبرنگار شبکه چهار تلويزيون انگليس
 
به گزارش خبرگزاری رسا، کتی نیومن، خبرنگار شناخته شده انگلیسی و مجری شبکه 4 این کشور به دلیل اظهارات نسنجیده خود نسبت به پیروان اسلام در انگلیس از مسلمانان این کشور عذرخواهی کرد.
 
مجری شبکه 4 تلویزیون انگلیس با انتشار بیانیه ای نوشت: از آنجا که هدف اولیه از اجرای برنامه روز درب های باز مساجد در انگلیس آشنایی بیشتر با دین اسلام است من از شنیدن این که مقامات مسجدی که از آن دیدار کردم تهدید به مرگ شده اند هراسان شده و از هرگونه برداشت اشتباه خود در این ارتباط معذرت خواهی می کنم.
 
کتی نیومن که برای تهیه گزارش از روز درب های باز مساجد انگلیس به مرکز اسلامی Streatham در جنوب لندن رفته بود پس از دیدار از این مرکز اسلامی با ارسال پستی در توئیتر مدعی شد که مسلمانان وی را از این مرکز اسلامی بیرون انداختند.
 
خبرنگار شبکه 4 تلویزیون انگلیس مدعی شده بود که لباس مناسبی بر تن داشته و بدون کفش وارد مرکز اسلامی شده بود اما یکی از اعضای مرکز اسلامی جنوب لندن وی را به بیرون هدایت کرده بود.   
 
این در حالی است که فیلم ویدئویی منتشر شده به وسیله پایگاه خبری هافینگتن پست نشان می دهد که کتی نیومن به اراده خود در حال خارج شدن از مرکز اسلامی جنوب لندن است.
 
مدیران و کارکنان مرکز اسلامی Streatham در جنوب لندن پس از انتشار پست این خبرنگار انگلیسی در توئیتر تهدید به مرگ شده بودند./990/ ب903/ک
ارسال نظرات