۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۲۴۶۹۷۴

کتاب «شیخ الشهدای کردستان» راهی بازار نشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب «شیخ الشهدای کردستان» درباره سیره شهید ماموستا شیخ الاسلام از سوی نشر شاهد و با همکاری سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان روانه بازار نشر شد.
 کتاب شيخ الشهداي کردستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نوید شاهد، زندگی و سیره شهید حاج ماموستا ملامحمد شیخ الاسلام به قلم محمد فایق فرجی از سوی نشر شاهد و با همکاری سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان روانه بازار نشر شد.

 

زندگی نامه مشروح و شجره نامه آن شهید و یازده فصل عناوین اصلی و در مجموع شامل 200 خاطره ناب و خواندنی از حیات طیبه شیخ الشهدای کردستان هستند.

 

فصل‌ها یان کتاب عبارت است از : عشق به مردم و تکریم نیازمندان؛‌خانواده، جوانان و تربیت؛ تحصیل، تدریس و فعالیت های مذهبی؛ تقریب و تحبیب قلوب؛ علم، تواضع معنویت و جاذبه کلام؛ ارادت به استاتید، بزرگان و مشایخ کرام؛ عشق به انقلاب و مقام معظم رهبری؛ احیای سنت و عشق به رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم؛ بردباری، ساده زیستی و کرامت نفس؛ در مسیر شهادت و پیام‌ها (به مناسبت شهادت)

 

 

«شیخ الشهدای کردستان» در تیراژ 3000 نسخه و در 500 صفحه به قیمت 80 هزار ریال به همراه تصاویر و اسناد و دست نوشته های شهید ماموستا ملامحمد شیخ الاسلام منتشر شده است.

 

در بخشی از این کتاب می خوانیم: مقام معظم رهبری ضمن تسلیت شهادت ایشان، در دیدار با اعضای مجلس خبرگان، به این مهم تصریخ فرمودند که:  من نقش این برادر خوبمان را در کردستان، هم از دور می دانستم، هم از نزدیک رفتم مشاهد کردم. ایشان عامل وحدت بود، عامل گسترش فکر انقلاب اسلامی بود، معتقد به مبانی نظام بود؛ کاملا صادقانه و جدی.

 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا تهیه اثر می توانند به فروشگاههای معتبر نشر شاهد در سراسر کشور و همچنین واحد توزیع و فروش موسسه فرهنگی هنری شاهد به شماره 02188829523 تماس حاصل فرمایند./998/د102/ق

ارسال نظرات