۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۲۴۸۲۳۰

شماره 247 ماهنامه پوپک راهی بازار نشر شد

خبرگزاری رسا ـ شماره 247 ماهنامه فرهنگی پوپک، ویژه کودکان ایران، سال بیست و یکم، بهمن 1393 به صاحب‌امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و مدیرمسؤولی سعید روستا آزاد به بازار نشر ارائه شد.
شماره 247 ماهنامه پوپک

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماره 247 ماهنامه پوپک از سرفصل‌های «شکوفه‌های آسمانی، سرمقاله، جدول روزها، شعر، داستان، گفت‌وگو، مسافران بهشت، پیام‌های پوپکی، یخچال، داستان، جدول، میوه‌ها در قرآن، سلام پوپک جان، سرگرمی، بفرمایید نوش‌جان و یک شاعر کوچولو» گردآوری شده است.

 

در بخش مسافران بهشت در رابطه با شهید محمد بروجردی نوشته شده است: «مرد خدا بود. از غرّش تانک‌ها، توپ‌ها و هواپیماهای دشمن نمی‌ترسید. می‌گفت به خاطر خدا به جبهه آمده و می‌خواهد دشمنان را از خاک میهن‌مان بیرون کند. دشمنان خواب‌های بدی برای کشورمان دیده بودند، اما مرد خدا، در کنار همه مردان خدا ایستاد و نگذاشت آن‌ها خاک کشورمان را غارت کنند. اسم او محمد بود.»

 

از دیگر عناوین این شماره ماهنامه «سرگرمی، پینوکیو، شعر، یادگار ماه، ماجراهای ننه خانم، عکس و حرف، میزگرد بچه‌ها، من اولین هستم، داستان، سفر به آسمان، داستان‌های جناب آقای خانه، یک کتاب خواندنی، از شنبه تا جمعه، کبوتر نامه‌رسان، بچه‌ها نقاشی، بچه‌ها خبر و من ایرانی‌ام» است.

 

مبحث سفر به آسمان این ماهنامه در رابطه با جوّ است که می‌خوانیم: «جوّ به هوایی می‌گویند که دور سیاره‌ها را فراگرفته است. جوّ هر سیاره از گازهای گوناگونی تشکیل شده است. جوّ زمین هم از گازهای زیادی تشکیل شده است که بیش‌تر آن را اکسیژن و نیتروژن تشکیل داده‌اند.»

 

علاقه‌مندان جهت تهیه این نشریه می‌توانند با شماره تلفن 37830244 ـ 025 تماس بگیرند.

 

گفتنی است، شماره 247 ماهنامه فرهنگی پوپک، ویژه کودکان ایران، سال بیست و یکم، ویژه بهمن 1393 به صاحب‌امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و مدیرمسؤولی سعید روستاآزاد به بازار نشر ارائه شده است./992/ن602/ق

ارسال نظرات