۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۲۴۸۴۹۷
رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان خواستار شد:

گفت‌وگوی کشورهای عربی با ایران و ترکیه برای مقابله با تهدیدهای صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان با تأکید بر لزوم برگزاری مذاکرات فشرده بین کشورهای عربی با حضور ایران و ترکیه، گفت: این گفت‌وگوها می‌تواند به وضع یک استراتژی جامع برای مقابله با تهدیدهای صهیونیستی منتهی شود.
شيخ هاشم منقاره، از علماي اهل سنت لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ هاشم منقاره، رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان با انتقاد از عادی سازی روابط بین برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال سوء استفاده از هرج و مرج حاکم در کشورهای عربی و اسلامی برای افزایش نفوذ خود در منطقه است.

 


وی افزود: هیچ گونه رابطه ای نباید بین جهان اسلام و رژیم صهیونیستی وجود داشته باشد. بسیار ضروری است که این سیاست هم از سوی حکومت‌ها و هم از سوی ملت‌ها دنبال شود.

 

این عالم اهل سنت لبنانی خواستار برگزاری گفت‌وگوی جامع بین کشورهای اسلامی شد و گفت: کشورهای عربی، ایران و ترکیه باید ضمن تقویت روابط فی ما بین، مذاکرات فشرده ای را برای خروج جهان اسلام از وضعیت کنونی آغاز کنند.

 

شیخ هاشم منقاره گفت: وضع یک استراتژی جامع برای مقاومت جهان اسلام در برابر تهدیدهای صهیونیستی می‌تواند خروجی این گفت‌وگوها باشد./983/ب903/ک

ارسال نظرات