۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۲۴۸۶۱۹
از سوی انتشارات مسجد مقدس جمکران؛

عرضه 180 عنوان کتاب با موضوع مهدویت در نمایشگاه کتاب قم

خبرگزاری رسا ـ مدیر داخلی انتشارات مسجد مقدس جمکران گفت: 180 عنوان کتاب با موضوع مهدویت از سوی انتشارات مسجد مقدس جمکران در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.
انتشارات مسجد مقدس جمکران

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری دهمین نمایشگاه کتاب استان قم، حجت‌الاسلام علی‌اکبر صمدی، مدیر داخلی انتشارات مسجد مقدس با بیان اینکه انتشارات مسجد مقدس جمکران برای چهارمین بار در نمایشگاه کتاب استان قم حضور دارد، تصریح کرد: 480 عنوان کتاب از این انتشارات در نمایشگاه با موضوع‌های معرفی و مهدویت عرضه می‌شود.

 

وی اشاره به شمار کتبی که در سال جاری برای نخستین بار به چاپ رسیده است، بیان کرد: 10 عنوان کتاب از این انتشارات برای نخستین باز در سال جاری منتشر شده و تا پایان سال هشت عنوان دیگر نیز به چاپ خواهد رسید.

 

مدیر داخلی انتشارات مسجد مقدس جمکران ادامه داد: در نمایشگاه کتاب 180 عنوان کتاب از انتشارت مسجد مقدس جمکران به مهدویت اختصاص دارد.

 

صمدی در ادامه از انتشار مجدد 60 عنوان کتاب در انتشارات مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: کتاب‌های این انتشارات به زبان‌های اردو، آلمانی،روسی و آذری منتشر می‌شود.

 

وی از حضور این انتشارات در نمایشگاه‌های بین‌المللی خبر داد و گفت: این ناشر سالانه بیش از 50 نمایشگاه کتاب و اقلام فرهنگی در سراسر کشور با هدف ترویج فرهنگ مهدوی برگزار می‌کند./998/د102/ق

ارسال نظرات