۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۲۴۹۷۸۸

انصار الشریعه مسوولیت کشته شدن 18 عضو انصارالله را به عهده گرفت

خبرگزاری رسا ـ گروه تروریستی انصار الشریعه وابسته به القاعده در شبه جزیره عرب، شب گذشته مسؤولیت شهادت 18 عضو جنبش انصارالله را در استان البیضاء یمن به عهده گرفت.
القاعده

 

به گزارش خبرگزاری رسا، گروه تروریستی انصار الشریعه وابسته به القاعده در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که کشته شدن 18 عضو انصارالله در روز جمعه طی سه حمله، کار این گروه بوده به طوری که افراد آن گروه در دو حمله همزمان به مواضع جنبش انصار الله اعضای این جنبش را به قتل رساندند.

 

 

گروه تروریستی انصار الشریعه در بیانیه خود می افزاید: یک حمله به منطقه المجاری و دیگری به نزدیکی دار النجد در منطقه رداع صورت گرفت که 17 کشته از نیروهای انصار الله به جا گذاشت.

 

 

گروه تروریستی انصار الشریعه همچنین اعلام کرده که عناصر این گروهک احمد العواضی، کارمند دستگاه امنیت عمومی وابسته به انصار الله را صبح جمعه هدف شلیک گلوله قرار داده و وی را به قتل رساندند.

 

 

گفتنی است القاعده دشمن سرسخت جنبش مردمی انصارالله یمن به شمار می رود و تاکنون حملات زیادی علیه نیروهای امنیتی و پلیس این کشور انجام داده است. کمیته های مردمی انصارالله یمن از چند ماه پیش کنترل صنعا پایتخت این کشور را در دست دارند و نفود خود به دیگر مناطق این کشور را گسترش داده اند./1321/د102/ک

 

منبع: ایرنا

ارسال نظرات