۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۲۴۹۸۹۱

جنبش توحید اسلامی لبنان تروریستی خواندن جنبش حماس از سوی دادگاه قاهره را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان با انتقاد از رأی دادگاه قاهره مبنی بر تروریستی بودن جنبش حماس، تصریح کرد که برخی کشورهای منطقه با همکاری غرب به دنبال تضعیف مقاومت اسلامی به بهانه مبارزه با تروریسم هستند.
شيخ هاشم منقاره، از علماي اهل سنت لبنان

 

 


به گزارش خبرگزاری رسا، هاشم منقاره، رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان با انتقاد از اقدامات سیاسی اخیر مصر، خاطرنشان کرد: اقدامات اخیر دولت مصر برای فشار آوردن به ملت فلسطین به بهانه صدور احکام قضایی هیچ توجیهی ندارد.

 


این عالم اهل سنت لبنانی تروریستی خواندن جنبش حماس را توطئه‌ای علیه مقاومت اسلامی خواند و گفت: برخی کشورهای جهان اسلام با همکاری غربی‌ها به دنبال ایجاد توطئه‌ جدید برای تجزیه و تقسیم کشورهای منطقه هستند.

 


وی افزود: برخی کشورها با سوءاستفاده از موضوع مبارزه با تروریسم به عقده گشایی سیاسی و تضعیف مقاومت اسلامی مشغول هستند. حال اینکه همگان می‌دانند که گروه‌های تروریستی و تکفیری منطقه ساخت کشورهای غربی و استکباری هستند.


شیخ هاشم منقاره تأکید کرد که مقاومت اسلامی بدون هیچ تزلزلی به راه خود ادامه می‌دهد و روز به روز قوی‌تر می‌شود.

 

 

گفتنی است یکی از دادگاه‌های مصر سه روز پیش رأی به تروریستی بودن جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس داد. این درحالی است که دادگاه مصری دیگر نیز چندی پیش گردان القسام، شاخه نظامی حماس را تروریستی خوانده بود.


این اقدامات به بهانه مقابله با گروه‌های تروریستی مصر از قبیل گروه بیت المقدس که در صحرای سیناء فعالیت دارد، صورت می‌پذیرد./983/ب903/ک 
 

ارسال نظرات