۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۲۵۱۵۶۹

عضو شورای اسلامی علمای بحرین حمله به زندانیان انقلابی را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای اسلامی علمای بحرین، نمایندگان ویژه سازمان ملل را به سفر به این کشور و آگاهی از وضعیت بغرنج مردم فراخواند.
شيخ محمد المنسي از علماي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد المنسی، عضو شورای اسلامی علمای بحرین در بیست و هشتمین دوره نشست حقوق بشر در ژنو سوئیس از نمایندگان ویژه سازمان ملل خواست به این کشور سفر کرده و با وضعیت ملت آگاه شوند.

 

وی همچنین یورش نیروهای امنیتی به زندان جو مرکزی در بحرین را محکوم کرد و خاطرنشان ساخت: حکومت منامه، انقلابیان را زندانی، شکنجه و احکام سنگینی علیه آنان صادر می کند.

 

این عالم بحرینی تصریح کرد: حکومت بحرین باید شکنجه زندانیان را متوقف کند و به کمیته‎های حقیقت‎یاب اجازه بازدید از زندان‎ها را بدهد.

 

عضو شورای اسلامی علمای بحرین افزود: اقدامات حکومت منامه در حق زندانیان جو مرکزی در راستای انتقام از انقلابیان و ادامه توهین به علمای بحرین صورت می گیرد.


گفتنی است نمایندگان سازمان حقوق بشر بحرین با شرکت در بیست و هشتمین نشست حقوق بشر در شهر ژنو به بررسی اقدامات جنایتکارانه رژیم آل‎خلیفه پرداختند و مسائلی مانند انحلال شورای اسلامی علما، گسترش فتنه‎های طائفه‎ای و مذهبی، تخریب مساجد، بازداشت و باطل کردن شناسنامه شهروندان بحرینی مطرح شد./994/ب902/د

ارسال نظرات