۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۲۵۲۰۱۸

آماده باش مرزی عربستان در پی رزمایش نظامی انصارالله یمن

خبرگزاری رسا ـ روزنامه عربستانی از آماده باش نظامی نیروهای مرزی سعودی در پی رزمایش جنبش مردمی انصارالله در یمن خبر داد.
ارتش يمن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه عربستانی "عکاظ" به نقل از محمد بن سلمان وزیر دفاع و رییس دفتر پادشاهی عربستان نوشت که ارتش این کشور در پی رزمایش نظامی جنبش مردمی انصارالله که در نزدیک مرز با عربستان انجام می شود، برای حفاظت و دفاع از مرزهای این کشور، در آمادگی کامل بسر می‌برد.

 

روزنامه عکاظ افزود: وزیر دفاع عربستان با سفر به منطقه "عرعر" در مرزهای شمالی این کشور بر اهمیت هشیاری و آمادگی نیروهای مسلح و مجهز شدن به همه ادوات و لوازم مورد نیاز برای حفاظت از مرزها، تاکید کرد.

 

بر اساس این گزارش، وزیر دفاع عربستان همچنین از بالگردهای آپاچی نیروی زمینی ارتش و نیز پایگاه هواپیماهای بدون سرنشین 'فالکو' که اخیرا در نزدیکی مناطق مرزی شمال این کشور تاسیس شده، بازدید کرد.

 

جنبش مردمی انصارالله یمن که کنترل پایتخت این کشور را در دست دارد، دیروز رزمایش نظامی در نزدیکی مرزهای عربستان برگزار کرد .

 

انصارالله در این رزمایش از تسلیحات پیشرفته و موشک‌هایی با بردهای مختلف را مورد آزمایش قرار داد .

 

وزیران کشورهای عرب شورای همکاری خلیج فارس اخیرا در دخالتی آشکار در امور یمن با برگزاری نشستی در ریاض که با حضور منصور هادی رییس جمهوری مستعفی یمن برگزار شد، از حکومت منصور هادی در عدن در جنوب این کشور حمایت کردند. /1321/د102/ک

ارسال نظرات