۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۲۵۳۰۵۸
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

آل سعود در یمن دچار مخمصه خطرناکی شده است

خبرگزاری رسا ــ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به شمار بالای تلفات غیرنظامیان یمنی، عنوان کرد: آل سعود در یمن دچار مخمصه خطرناکی شده است.
سيد هاشم صفي الدين



به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که شب گذشته از سوی این حزب که در بیروت برگزار شد با تأکید بر ادامه سیاست های ظالمانه عربستان سعودی در منطقه گفت: عربستان سعودی امروز با تکرار اقدامات خود در یمن موجب کشتار زنان و کودکان و غیرنظامیان بسیاری شده است.

 

وی افزود: عربستان سعودی از منابع مالی خود برای مطیع کردن سایر کشورها استفاده می‌کند. رژیم عربستان به هیچ وجه نمی‌خواهد جریان مقاومت در فلسطین و سایر کشورهای اسلامی قدرت بگیرد.

 

این عضو ارشد حزب الله لبنان تأکید کرد که حملات موشکی و هوایی عربستان و سایر کشورهای عربی تاکنون بیش از 300 کشته و 500 زخمی به جا گذاشته است که 50 تن از آنان کودک هستند. با این وجود ملت یمن با عزت و کرامت به استقامت خود ادامه می‌دهد.

 

حجت الاسلام صفی الدین، ملت یمن را در نفرت از نظام آل سعود متحد عنوان کرد و گفت: آل سعود هیچ نیازی به این ماجراجویی خطرناک نداشت و با این اقدام خود را دچار مشکلات بسیار و مخمصه ناگواری کرد./983/ب903/ک

ارسال نظرات