۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۲۵۳۱۳۸

مراسم استقبال از نیروهای گردان علی اکبر در حرم امام حسین برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جمعی کثیری از علما، نمایندگان مراجع تقلید، مسؤولان و اعضای عتبات عالیات و قشرهای مختلف مردم از نیروهای گردان حضرت علی اکبر(ع) وابسته به آستان قدس حسینی در حرم اباعبدالله(ع) استقبال کردند.
استقبال شيخ عبدالمهدي کربلايي توليت آستان قدس حسيني از نيروهاي گردان علي اکبر(ع)

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی با جمعی از نیروهای گردان علی اکبر(ع) وابسته به آستان قدس حسینی که در آزادسازی تکریت حضور داشتند، دیدار کرد.

 

وی در این دیدار که در حرم امام حسین(ع) برگزار شد، این موفقیت ها را تبریک گفت و افزود: این مراسم را برای قدردانی از قهرمانانی برگزار کردیم که هفته هاست در مناطق جنگی باقی ماندند تا یاد فداکاری های کربلا را زنده نگه داشته و پیروزی را در روزهای اندکی محقق ساختند که هیچ کس انتظار تحقق آن را به این سرعت نداشت.

 

حجت الاسلام کربلایی نسبت به آزادی سایر مناطق اشغال شده از لوث داعش ابراز امیدواری کرد و خاطر نشان ساخت: در حالی که رسانه ها پیش از آزادی تکریت از قدرت فراوان و سلاح های سنگین تروریست ها سخن می گفتند و بسیاری از کشورهای جهان اعتقاد داشتند که آزادی تکریت به شدت پیچیده است، نیروهای مسلح و بسیج مردمی به فضل الهی موفق شدند لانه تروریسم را در روزهای اندک از هم فروپاشند.

 

تولیت آستان قدس حسینی با اشاره به حضور چند تن از اعضای خانواده در جنگ علیه داعش، تصریح کرد: از همه این نیروها به دلیل فداکاری مجاهدانه که در راه دفاع از ناموس و مقدسات و وطن به نمایش می گذارند، تشکر می کنیم.

 

قاسم مصلح از فرماندهان گردان علی اکبر(ع) نیز گفت: این پیروزی به مثابه جشن بزرگی است که به همت نیروهای قهرمان بسیج مردمی به ویژه گردان حضرت علی اکبر(ع) و سایر نظامیان حاصل شد.

 

وی از استقبال گسترده شهروندان کربلا از نیروهای این گردان تقدیر کرد و ادامه داد: شهروندان کربلا همواره در حرم امام حسین(ع) برای ما دعا کرده و از خداوند متعال برای این پیروزی سپاسگزاریم./980/ب902/د

ارسال نظرات