۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۲۵۳۲۵۲

حزب اصلاح یمن به دلیل حمایت از عربستان منحل شد

خبرگزاری رسا ـ حزب اصلاح یمن به دلیل حمایت از عربستان و تایید اقدامات تجاوزکارانه آل سعود به خاک یمن منحل و اعضای اصلی آن به دست انصارالله بازداشت شدند.
انصارالله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، به گزارش شبکه تلویزیونی یمن شباب، جنبش انصار الله یمن، انحلال حزب اصلاح وابسته به اخوان المسلمین را به دلیل خیانت به یمن و حمایت از تجاوز نظامی عربستان به این کشور اعلام و رهبران ردیف اول آن را به جرم جاسوسی برای بیگانگان بازداشت کرد.


جنبش انصار الله حمود الذارحی، عضو شورای عالی حزب اصلاح، فتحی العزب، رئیس اداره اطلاع رسانی سابق این حزب و محمد العنسی، نماینده پارلمان و20 تن از عضای آن را شب گذشته به جرم جاسوسی برای عربستان بازداشت کرد.

 

همچنین انصار الله جمعه گذشته امین الرجوی رییس اداره سیاسی حزب اصلاح را به دلیل مزدوری برای عربستان دستگیر کردند.

 

جنبش انصار الله مقر حزب اصلاح در شهر حدیده را چهار روز قبل به کنترل خود درآورد و6 تن از اعضای داخل مقر را به جرم جاسوسی برای عربستان ودیگر کشورهای همراه آن دستگیر کرد.

 

انصارالله همچنین محمد قحطان عضو شورای عالی یمن را نیز به دلیل جاسوسی برای عربستان ودیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس به حصر خانگی محکوم کرد.

 

در تجاوز نظامی هواپیماهای سعودی و هم پیمانانش به خاک یمن به بهانه حمایت از عبدربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور، تاکنون شمار زیادی از غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان جان باختند./1321/د102/ک

منبع : ایرنا

ارسال نظرات