۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۲۵۴۱۰۴

وضعیت نگران کننده 24 اسیر زن فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ سازمان رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطینی از وضعیت 24 زن اسیر فلسطینی اظهار نگرانی کرد و خواستار فشار جامعه بین المللی بر رژیم صهیونیستی شد.
بازداشت زنان فلسطيني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطینی اعلام کرد: تعداد اسرای زن فلسطینی به 24 نفر رسیده است که همگی در شرایطی دشوار و نگران کننده در زندان هشارون محبوس هستند.

 

از مجموع این 24 اسیر زن فلسطینی، حکم در مورد ده نفرشان صادر شده ولی 14 نفر دیگر در بازداشت موقت هستند و سرنوشت آنان مشخص نیست.

 

در گزارش سازمان مذکور آمده است که شماری از اسرای زن فلسطینی با بیماری دست و پنج نرم می کنند که از جمله این بیماری‌ها می توان به فشار خون، دیابت و کلسترول اشاره کرد.

 

در بیانیه سازمان رسیدگی به امور اسرا آمده است: صهیونیست‌ها در برخورد با زنان اسیر فلسطینی معاهدات و منشورهای بین المللی از جمله مواد 32، 76 و 49 کنوانسیون چهارم ژنو را زیر پا می گذارند. به همین دلیل،ما خواستار دخالت فوری مجامع بین المللی جهت اعمال فشار به صهیونیست‌ها برای آزادی اسیران زن فلسطینی هستیم و از آن‌ها می خواهیم تا صهیونیست‌ها را به خاطر اقدامات قانون شکنانه‌ای که به مدت ده‌ها سال علیه فلسطینیان مرتکب شده‌اند، مجازات کنند./994/ب101/د

ارسال نظرات