۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۲۵۴۲۹۶

انتشار یکصد و شانزدهمین شماره از فصلنامه «الثقافةالاسلامیة» در سوریه

خبرگزاری رسا ـ یکصد و شانزدهمین شماره از فصلنامه علمی و فرهنگی «الثقافةالاسلامیة» به همت رایزنی فرهنگی ایران در سوریه منتشر شد.
شماره يكصد و شانزده فصلنامه الثقافةالاسلامية

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شماره یکصد و شانزده فصلنامه «الثقافةالاسلامیة» به همت رایزنی فرهنگی ایران با قلم فرسایی نخبگان دینی، علمی و فرهنگی کشور سوریه و برخی از نویسندگان مطرح جهان عرب چاپ و منتشر شد.


انور حبیبی، سرپرست رایزنی فرهنگی کشورمان به عنوان مدیرمسؤول و تامر مصطفی، سردبیری این فصلنامه به تهیه و گردآوری مطالب این شماره پرداختند.


موضوعات مختلفی نظیر  تقریب مذاهب اسلامی، روابط فرهنگی ایران و عرب، علوم قرآنی، ادبیات، پیشرفت‌های علمی و هنر و ... در این فصلنامه ارائه شده است.


در شماره یکصد و شانزده این فصلنامه تخصصی، مقالاتی با عناوین پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، افتتاحیه شناخت اسلام از منابع اساسی آن، جایگاه زن در قرآن، روز زمین فلسطین، مفاخر ادبیات کلاسیک ایران، واقع کنونی بین دو مرحله انفجار و تغییر و آزادی بیان یا به بردگی کشیدن آزادی آمده است.


همچنین تحریف مفاهیم و بدنام کردن چهره‌ها، داعش پایان شرق شناسی، دوران (هندره) مهندسی اداری، قصیده شعری یا باقر العلوم، از سخنان گهربار امیر مؤمنان(ع) و ویژه‌نامه به مناسبت بیست و ششمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) از دیگر مطالب این فصلنامه برشمرده می‌شود./994/ب102/د

ارسال نظرات