۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۲۵۴۵۲۹

معرفی اسلام با فناوری‌‌های ارتباطی در مسجد برادفورد

خبرگزاری رسا ـ یکی از مساجد انگلیس با استفاده از فن‌‌آوری‌های نوین ارتباطی، اسلام را از طریق گوشی و تبلت به دیگران تبلیغ می‌کند.
مسجد

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مسجد «برادفورد» واقع در منطقه «وست یورکشایر»(شمال انگلیس) در اقدامی جدید با استفاده از فن‌‌آوری‌های نوین ارتباطی، اسلام و قرآن را به کاربران گوشی‌های تلفن همراه و تبلت معرفی می‌کند. 


 این نرم‌افزار از روز جمعه، 21 فروردین با هدف آموزش دین اسلام، قابل نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه و تبلت شده است.


طراحان اعلام کردند: نرم‌افزار مذکور علاوه بر معرفی دین مبین اسلام، شامل متن کامل قرآن و اشعاری در مدح رسول اکرم(ص) است و به اقلیت‌ مسلمان انگلیس که خواهان آشنایی و شناخت بیشتر از دین خود هستند و نیز افراد غیرمسلمان علاقه‌مند به آشنایی با دین مبین اسلام این امکان را می‌دهد که در محل مسجد بارگیری و در موبایل و تبلت کاربران نصب شود.


این برنامه، نخستین طرح ابتکاری در نوع خود در انگلیس به‌شمار می‌رود و به گفته طراحان آن، قابلیت نصب بر تلفن‌های همراه متعددی را دارد.


همچنین، کابران انگلیسی با بارگیری و نصب این نرم‌افزار می‌توانند به‌صورت مستقیم به اطلاعات، اخبار، فعالیت‌ها، برنامه‌های دینی و اوقات نماز مسجد برادفورد در شمال انگلستان، دسترسی داشته باشند.


نرم‌افزار مذکور با بهره‌گیری از آخرین فن‌آوری‌های وب و برنامه‌های کاربردی تلفن همراه طراحی شده و بسیار پیشرفته و به‌روز است./982/د102/ک

منبع: ایکنا

 

ارسال نظرات