۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۲۵۵۸۵۸

دیدار تولیت آستان قدس علوی با رییس اتحادیه فارغ التحصیلان جامعه المصطفی در نجف

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستان قدس علوی با رییس اتحادیه فارغ التحصیلان جامعه المصطفی العالمیه در نجف و همچنین مسؤول اداری و بازسازی آستان قدس امامین عسکریین(ع) دیدار کرد.
حجت الاسلام سيد نزار حبل المتين توليت آستان قدس علوي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ عارف الاسدی رییس اتحادیه فارغ التحصیلان جامعه المصطفی العالمیه در نجف اشرف با حجت الاسلام سید نزار هاشم حبل المتین تولیت آستان قدس علوی دیدار کرد.

 

حجت الاسلام حبل المتین بر آمادگی آستان قدس علوی برای همکاری با سازمان های مختلف دینی و فرهنگی در راستای ارائه خدمات بهتر به جامعه در زمینه های معرفتی، دینی و فرهنگی تأکید کرد.

 

رییس اتحادیه فارغ التحصیلان جامعه المصطفی نیز درباره این دیدار گفت: جمع کثیری از طلاب علوم دینی در اتحادیه فارغ التحصیلان جامعه المصطفی حضور دارند. ما نیز از هیچ همکاری برای خدمت به زائران و علم و معرفت این حرم مطهر خودداری نمی کنیم.

 

تولیت آستان قدس علوی همچنین با مسؤول اداری و بازسازی حرم مطهر امامین عسکریین(ع) دیدار و راه های گسترش همکاری میان این دو آستان مقدس و پروژه های صورت گرفته را مورد بررسی قرار داد.

 

وی همچنین انتخاب حجت الاسلام ستار المرشدی به عنوان مسؤول اداری و بازسازی حرم امامین عسکریین(ع) را تبریک گفت.

 

گفتنی است حجت الاسلام المرشدی ریاست کمیته ارشاد و بسیج دفاع از عراق مقدسات وابسته به آستان قدس علوی را نیز برعهده دارد./980/ب902/د

ارسال نظرات