۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۵۶۴۰۰

افزایش 5 هزار متر مربع به مساحت مسقف نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری رسا ـ مدیر کمیته اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از افزایش 5 هزار متر مربعی به مساحت مسقف بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نسبت به سال گذشته خبر داد.
نمايشگاه کتاب تهران

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران، حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب امسال در مساحتی بالغ بر 130 هزار متر مربع برپا می‌شود. سال گذشته 125 متر مربع از نمایشگاه مسقف بود اما با هماهنگی‌های انجام شده 5 هزار متر مربع به نمایشگاه افزوده شده است.

 

صفری با اشاره به فضای باز این دوره از نمایشگاه گفت: در این دوره از نمایشگاه 75 هزار متر مربع فضای باز وجود دارد که باید در آن‌ها سالن‌های احداث شود. کار ایجاد سالن‌های نمایشگاه در بخش‌های بین‌الملل، دانشگاهی و کودک ونوجوان آغاز شده است. اقدامات لازم برای ایمن سازی و نصب چادر برخی از این سالن‌ها در حال اجراست و در زوهای آینده به پایان خواهد رسید.

 

صفری در پایان با اشاره به افزایش حجم کتاب‌های لاتین در نمایشگاه کتاب امسال گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در حوزه بین‌الملل میزان کتاب‌های لاتین در حوزه بین‌الملل 20 درصد رشد داشته است.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلای بزرگ امام خمینی رحمة الله علیه برگزار می‌شود./998/د102/ق

ارسال نظرات