۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۲۵۷۰۴۲

آموزش برخورد صحیح با موارد اسلام هراسی به مسلمانان کانادا

خبرگزاری رسا ـ انجمن اسلامی شهر وینسدور کانادا برای جلوگیری از افزایش حملات اسلام هراسانه، به مسلمانان این شهر آموزش می دهد
سمينار بحث و بررسي راهکارهاي افزايش کارايي خطبه هاي نماز جمعه در تورنتو کانادا
 
به گزارش خبرگزاری رسا، طی نشستی در شهر وینسدور کانادا به مسلمانان این شهر طریقه برخورد و مواجهه صحیح با اسلام ستیزی آموزش داده شد.
 
محمد نور معاون ارتباطات مرکز اسلامی وینسدور به شبکه سی بی سی کانادا گفت: در نظر داریم که به مسلمانان عکس العمل صحیح در مقابل اقدامات و شعار های اسلام هراسانه را آموزش دهیم.
 
وی افزود: وینسدور شهر بزرگی است که در آن افرادی نسبت به مسلمانان به ویژه زنان محجبه عقاید اشتباهی دارند. بنا بر این می خواهیم با آموزش رفتار متناسب به مسلمانان، از افزایش این اقدامات سوء جلوگیری کنیم.
 
محمد نور در ادامه صحبت های خود بیان داشت که مردان مسلمان مشکل کمتری با حملات اسلام هراسان دارند چون بیشتر از زنان مسلمان می توانند در جامعه ممزوج شوند.
 
برنامه مقابله با اسلام هراسی روز گذشته با همکاری انجمن اسلامی دانشگاه وینستور، در حالی برگزار شد که اسلام هراسی در کانادا به اوج خود رسیده است.
 
بنا به گفته انجمن مقابله با اسلام هراسی ایالت کِبِک (Collectif Québécois Contre l’Islamophobie)، بعد از حمله به دفتر شارلی ابدو، مجله توهین کننده به مقام پیامبر گرامی اسلام،  در این ایالت بیش از 123 حمله علیه مسلمانان ثبت شده است.
 
بنا به گزارش ها، زنان مسلمان به دلیل داشتن ظاهری اسلامی، مهمترین هدف این حملات هستند./847/ب902/ک
ارسال نظرات