۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۲۵۷۷۴۹

راه‌های مبارزه با پدیده اسلام‌هراسی در کانادا بررسی شد

خبرگزاری رسا ـ نشست بررسی راه‌‌های تعامل صحیح و مسالمت‌آمیز با پدیده اسلام‌هراسی در شهر «وینسدور» کانادا بررسی شد.
کانادا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست بررسی راه‌‌های تعامل صحیح و مسالمت‌آمیز با پدیده اسلام‌هراسی در شهر «وینسدور» کانادا بررسی شد.


این نشست با نظارت انجمن اسلامی شهر «وینسدور» کانادا و با همکاری انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه وینسدور برگزار شد. 

 

محمد نور، معاون رییس شورای اداری روابط عمومی انجمن اسلامی «وینسدور» کانادا در این باره گفت: در نظر داریم که به مسلمانان کانادا عکس‌العمل صحیح و مسالمت‌آمیز نسبت به جریان‌ها و جنبش‌های ضداسلامی و شعارهای اسلام‌هراسانه را آموزش بدهیم.


وی افزود: وینسدور یکی از شهرهای بسیار زیبای کانادا است، ولی متأسفانه افرادی وجود دارند که نگرش و دیدگاه  اسلام‌‌ستیزانه‌ای نسبت به مسلمانان و بانوان محجبه دارند.


محمد نور اضافه کرد: هدف از این نشست آموزش چگونگی برخورد و تعامل با پدیده اسلام‌هراسی و بررسی جوانب مهم این مسئله به‌منظور جلوگیری و منع گسترش تصورات نادرست درباره اسلام است.


وی افزود: از دلایل اصلی برگزاری این نشست، نیز افزایش وسیع اقدامات ضد اسلامی از آغاز سال 2015 اعلام شده، همچنین بانوان محجبه به دلیل پوشش خود قربانیان اصلی این پدیده هستند.


وی در پایان عنوان کرد: باوجود افزایش اقدامات ضد اسلامی در این کشور، اما شهر وینسدور کانادا نسبت به سایر شهرها، شاهد نسبت بسیار کمی از اینگونه اقدامات بوده است./982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات