۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۲۵۷۸۲۰

نرم‌افزار اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کمیته اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب تهران از رونمایی نرم‌افزار اطلاع‌رسانی نمایشگاه در هفته آینده خبر داد.
نرم افزار نمايشگاه کتاب تهران

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، محمدحسین متولی، مدیر کمیته اطلاع‌رسانی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: اکنون نرم‌افزار اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب آماده است و روز دوشنبه (14 اردیبهشت‌ماه) از آن رونمایی خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: امسال شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهیه تنها یک نرم‌افزار را مصوب کرده است و نیز مقرر شد این نرم‌افزار تنها از یک کانال توزیع شود.

 

وی درباره قابلیت‌های این نرم‌افزار تصریح کرد: جست‌وجوی غرفه، ناشر، کتاب و جست‌وجوی موضوعی از جمله امکانات این نرم‌افزار به شمار می‌آید.

 

متولی افزود: سال گذشته مکان‌یابی جغرافیایی نرم‌افزار نمایشگاه از امنیت مناسبی برخوردار نبود و حجم زیادی را در تلفن‌های همراه اشغال می‌کرد. بنابراین به دلیل مسایل امنیتی، اطلاع از مکان‌یابی جغرافیایی کاربر را از این نرم‌افزار حذف کردیم.

 

وی یادآور شد: نسخه نهایی این نرم‌افزار آماده است و به صورت اینترنتی در فروشگاه‌های اندروید و اپل قابل دریافت خواهد بود.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» در مصلای امام خمینی رحمة الله علیه برگزار می‌شود./998/د102/ق

ارسال نظرات