۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۵۸۶۹۱

برگزاری مسابقات سراسری قرآن رمضانیه در غزه

خبرگزاری رسا ـ مسابقات سراسری حفظ و تجوید قرآن رمضانیه، در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
آزمون قرآن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مسابقات سراسری حفظ و تجوید قرآن رمضانیه، به‌همت دارالقرآن و سنت غزه در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد. این مسابقات به همت دارالقرآن الکریم و سنت نواز غزه و با حمایت مالی مؤسسه «My car» مالزی برگزار می‌شود.


اسماعیل عامر، مدیر روابط عمومی دار القرآن و سنت غزه با اشاره به رشته‌های این مسابقات عنوان کرد: این مسابقات در پنج رشته حفظ کامل قرآن کریم همراه با تلاوت، تجوید و معانی واژگان قرآن کریم، حفظ 20 جزء متوالی قرآن کریم همراه با تلاوت، تجوید و تفسیر واژگان، حفظ 15 جزء قرآن به‌صورت متوالی همراه با تلاوت و تجوید، حفظ 10 جزء متوالی همراه با تلاوت، تجوید و حفظ پنج جزء همراه با تلاوت و تجوید برگزار خواهد شد که داشتن سن کمتر از پانزده سال از شرایط شرکت در رشته حفظ 5 جزء است.


وی افزود: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات، 23 خردادماه برگزار می‌شود و مرحله نهایی  در اواسط ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.


همچنین محمود خاص، مدیرکل دارالقرآن و سنت غزه با بیان این که در پایان این مسابقات جوایزی مالی به نفرات برتر اهدا خواهد شد، از تمامی حافظان قرآن کریم شرکت در این مسابقه قرآنی را خواستار شد./994/د102/ک

ارسال نظرات