۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۲۵۸۸۴۵
در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران؛

حضور بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی با 700 عنوان اثر

خبرگزاری رسا ـ بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، با ارائه 700 عنوان کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور می یابد.
نمايشگاه کتاب تهران

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، 44 عنوان چاپ اول سال  93 و 69 عنوان چاپ اول سال 94 است که قرآن و حدیث، فقه و اصول فقه، کلام و حکمت اسلامی، تاریخ اسلام، ادیان و مذاهب اسلامی، ادبیات کودک و نوجوان، هنر و معماری اسلامی و... از جمله موضوعات این کتاب‌هاست.

 

غرفه بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، با متراژ 33 متر مربع در شبستان مصلای بزرگ تهران واقع شده است و محصولات خود را به علاقه مندان در حوزه کتاب و کتابخوانی ارائه می کند.

 

دو نشست علمی در آیین رونمایی از کتاب‌های «نسب شناسان مسلمان» نویسنده مرتضی شوشتری و«کتاب شناسی ابن شهرآشوب»، نویسنده دکترحسین صابری از جمله برنامه‌های حاشیه‌ای بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی است که با حضور مولفان و محققان در سرای اهل قلم واقع در سالن اصلی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

 

شایان ذکر است؛ بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت از ساعت 10 صبح تا 8 شب در مصلای تهران میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به کتاب است/1308/د102/ق

ارسال نظرات