۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۵۹۱۱۶
از سوی به نشر؛

گامی در راستای تأمین لوازم التحریر مبتنی بر الگوهای ایرانی اسلامی

خبرگزاری رسا ـ انتشارات آستان قدس رضوی نسبت به عرضه ویژه بسته نوشت افزار «راه بهتر» به عنوان گامی در راستای تأمین لوازم التحریر مبتنی بر الگوهای ایرانی اسلامی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اقدام می کند.
به نشر

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، نمادها، تصاویر و نشانه هایی که دانش آموزان در طول دوران تحصیل خود به صورت مستمر با آنها در محیط زندگی و تحصیل در تعامل و تماس هستند به عنوان یکی از  عوامل اثر گذار در نگرش و رفتار آنان محسوب می شود.


با توجه به اهمیت الگوسازی برای کودکان و نوجوانان منطبق با فرهنگ ایرانی و اسلامی، انتشارات آستان قدس رضوی تولید و توزیع محصولات و نوشت افزارهای بومی را به عنوان یکی از نیازهای جامعه جوان کشور در دستور کار خود قرار داده و بر همین اساس نخستین بسته نوشت افزار «راه بهتر» را به تولید رساند.


این بسته نوشت افزار مبتنی بر محتوای مجموعه کتاب «راه بهتر» از سری محصولات فرهنگی «گلدسته» منطبق با استانداردهای سلامت، کیفیت بالا، قابل رقابت با نمونه های خارجی و همچنین کاملا مبتنی بر فرهنگ ایرانی_اسلامی توسط به نشر تولید شده و با شرایط و تخفیف ویژه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به علاقه مندان عرضه می شود.


در بسته نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر اسلامی-ایرانی «راه بهتر» که شامل 3 عنوان کتاب، 5 عنوان دفتر معمولی، 4 عنوان دفترفنری، 4 عنوان دفترچه و همچنین تعدادی برچسب های متنوع می باشد، تلاش شده است تا با بهره‌گیری از رنگ‌های شاد، طراحی خوب و به ویژه طرح‌های برجسته، کیفیت کار به صورتی رعایت شود تا به جذب کودکان و نوجوانان به مسائل فرهنگی آموزشی به ویژه سبک زندگی رضوی کمک شود.


تهیه و تولید نوشت افزار «راه بهتر» بر اساس سه عنوان کتاب «بال های فرشته»، «به شیرینی قند» و «چادر عروسک» نوشته «نورا حق پرست» و تصویرگری «محمدحسین صلواتیان» با بکارگیری نمادها و نشانه ها اسلامی و ایرانی دانش آموزان را به استفاده از طرح‌های بومی منطبق بر فرهنگ جامعه به عنوان یک ابزار تبلیغاتی فرهنگی تشویق و ترغیب می کند.


شایان ذکر است بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در محل مصلای حضرت امام خمینی رحمةالله علیه برگزار می شود و علاقه مندان به بازدید از غرفه «به نشر»، می توانند به 3 غرفه عمومی واقع در شبستان، انتهای راهرو 7 جنب ستاد نمایشگاه،  غرفه کودک و نوجوان به نشانی چادر 24D ، غرفه 182 و همچنین غرفه دانشگاهی در چادر A18 غرفه 265 مراجعه و همچنین عناوین کتاب ها و محصولات فرهنگی این انتشارات را از طریق نشانی اینترنتیwww.behnashr.com مشاهده کنند./1308/د102/ق

ارسال نظرات