۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۲۵۹۲۱۵

برگزاری نشست های تخصصی در نمایشگاه بین المللی کتاب از سوی به نشر

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل انتشارت به نشر از برگزاری نشست‌های تخصصی و دیدار با مولفان کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
نمايشگاه کتاب تهران

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد،جواد محمدزاده مقدم با بیان این خبر عنوان کرد: کتاب‌های «راز نقاشی‌های قشنگ» اثر استاد صلواتیان و «راه بهتر» نوشته نورا حق پرست، دو مجموعه آموزشی از «به نشر» است که این موسسه از مولفان آن ها برای حضور در دوره های آموزشی ویژه کودکان دعوت به عمل آورده است.

 

وی افزود: علاوه بر برگزاری این نشست‌ها، برگزاری دو نشست تخصصی در سرای ایران از دیگر برنامه های پیش بینی شده انتشارات آستان قدس رضوی در این نمایشگاه است.

 

محمدزاده مقدم از تخفیفات ویژه در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: کلیه کتاب‌ها و آثار به نشر در حوزه‌های مختلف شامل کودک و نوجوان، معارف اسلامی، عمومی و همچنین حوزه فرهنگ و سیره رضوی با تخفیف ارائه می شود. علاوه بر این مجموعه 5 جلدی «پیامبر» اثر استاد نقی سلیمانی نیز با تخفیف ویژه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

 

یاد آور می‌شود؛ بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت از ساعت 10 صبح تا 8 شب در مصلای تهران میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به کتاب است./1308/د102/ق

ارسال نظرات